Pagina's

13 november 2011

Ode aan Nikon

En ja hoor, ik ben al twee keer vergeten iets te posten… Soms heb ik helemaal geen behoefte aan school, maar helaas hoort het er wel bij...
Nu beloof ik echt dat ik twee keer per week iets zal plaatsen. Foto’s, filmpjes, artikelen, whatever!
                                        
Iedereen kent wel die Nikon reclames. Die met de I am… teksten en al een jaar lang worden uitgezonden voor de Nikon  D3100, D5000, D5100 en de Nikon Coolpix S1000, S3100 en S3000. Maar er is één ding wat die reclames zo populair en herkenbaar maakt: het liedje!

                                                                 Mijn prachtige Nikon camera!

Welcome Home, van Radical Face. Het origineel is nog leuker en mooier dan de ingekorte versie van de reclames. Het vierenhalve minuut durende liedje is perfect om bij weg te dromen of om mee keihard mee te zingen!
Omdat ik zeker een persoon ben die mee wilt zingen, of in ieder geval de tekst uit het hoofd wil kennen, heb ik hieronder een filmpje met de lyrics (songtekst) geplaatst. Kunnen jullie ook meezingen.  ;-)


With Love,
Evy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten