Pagina's

5 januari 2012

My Mi Moneda

Een tijdje geleden, 7 maanden, ontdekte ik op Internet een sieraad genaamd Mi Moneda. Een prijzig merk maar met een uniek sieraad. Je kan die namelijk naar eigen voorkeur aanpassen met munten!
De ''ketting'' bestaat uit een collier, een pendant en een munt. Combineer deze drie en je hebt een prachtig stuk om je nek hangen.

Voor mijn verjaardag vroeg ik alledrie de delen. Een collier, de pendant en 2 munten. Het collier, de pendant en een munt in het zilver en de andere munt in roségoud. Je kan ook kiezen voor goud maar persoonlijk ben ik meer van het echte zilver.
De pendanten en munten zijn er in 3 verschillende maten: S, M  en L. Afhankelijk van de maat kun je sommige munten wel en andere weer niet in je pendant hangen. Ik heb maat M, een mooi tussenmaatje; niet te klein en niet te groot.
Je hebt natuurlijk ook verschillende munten. Je hebt munten met spreuken en afbeeldingen erop, maar er zijn er ook met 3D vormen, steentjes en zelfs 'Swarovski Elements'. De munten zijn allemaal op twee manier te dragen!

Afgelopen week heb ik mijn collectie uitgebreid met nog een munt. Een Ying Yang. Toen het mooi weer was, geen depressie zoals nu, sloeg ik mijn slag en heb ik een aantal foto's gemaakt van mijn geliefde sierraad!








With Love,
Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten