Pagina's

13 juni 2012

Inspiratie: EK Outfit

De Bavaria en Supertrash jurkjes vliegen je om de oren in Nederland. Maar aangezien het weer niet zo fantastisch is, vind ik het toch iets fijner om gewoon in een spijkerbroek met t-shirt op de bank te zitten juichen voor Onze Jongens! (Als er tenminste gescoord wordt, want dat is voor vanavond nog maar de vraag als Nederland tegen Die Mannshaft moet spelen...)

Mijn EK-Oranje-Outfit;
Er was 25% korting op oranje-spullen bij de Bristol en dat kwam goed van pas want daar kocht ik voor 10,50 euro een oranje shirt met een metalen rood-wit-blauw ketting! Het oranje armbandje vond ik nog ergens tussen mijn sierraden... En op mijn nagels ging een mooi pastel kleurtje van Essence; C'est la vie!
De hoed heb ik achterwege gelaten, dat zag er een beetje idioot uit... Haha!


With Love,
Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten