Pagina's

14 februari 2013

Muziek #2



Vaak heb ik iedere maand (of week, kan ook) een paar nieuwe nummers waar ik graag naar luister. Deze kan ik dan non-stop draaien. Soms vind ik het nummer mooi en een andere keer heb ik er een goede herinnering aan. Hieronder mijn meest geluisterde nummers van de afgelopen weken.





Hey Ho - The Lumineers
It's a shame dat dit nummer maar 2:42 minuten duurt. Het mooiste stuk vind ik het refrein  alsof het met heel veel mensen wordt gezongen.


It's My Life - Bon Jovi
Wát een heerlijke plaat is dit! Lekker mee zingen, nou ja... schreeuwen. Yeah baby!


Things That Stop You Dreaming - Passenger
Vorige week heb ik het album All the Little Lights van Passenger gekocht en dit is het eerste nummer op de CD. De lyrics, prachtig!


Another Love - Tom Odell
Een mooie 3FM Mega Hit van een paar weken geleden. 



Kings and Queens - 30 Seconds to Mars
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Bon Jovi. Alleen is deze toch weer iets anders!


With Love,
Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten