Pagina's

27 maart 2013

Damnit!

En natuurlijk op het moment dat je veel inspiratie en zin hebt om te bloggen, gaat je laptop kapot...

Mijn laptop krijgt spontaan een flikkerend scherm, waarna vervolgens een zwart scherm mij aanstaart en de Dell 8 piepen ten gehore brengt. Die piepen blijft hij herhalen totdat ik hem uitzet. Opnieuw opstarten werkte gisteren nog wel maar zojuist kreeg ik weer die piepcode te horen. Google lijkt de oplossing van dit probleem niet te weten dus zit er niets anders op dan mijn laptop(pie) morgen naar de MyCom te brengen en te hopen dat ze hem kunnen maken.

Komende dagen dus even geen nieuwe blogposts... Ik vind het heel jammer maar zodra ik weer de kans heb foto's op te slaan, komen er weer nieuwe artikelen! Ik heb onder andere een update van mijn Wreck This Journal en foto's van mijn huisdier; cavia Pluk!

With Love,
Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten