Pagina's

2 mei 2013

Muziek #5





Vaak heb ik iedere maand (of week, kan ook) een paar nieuwe nummers waar ik graag naar luister. Deze kan ik dan non-stop draaien. Soms vind ik het nummer mooi en een andere keer heb ik er een goede herinnering aan. Hieronder mijn meest geluisterde nummers van de afgelopen weken.




Will.I.Am ft. Eva Simons - This is Love
Een internationale ster samen met onze eigen, Nederlandse, Eva Simons! Qua muziek is het overduidelijk een nummer van William, maar samen met Eva is het een lekker nummer om naar te luisteren.


The Script - If You Could See Me Now
Toen ik het eerste seizoen van The Voice UK zag, hoorde ik voor het eerst van The Script. Nadat ik een paar nummer luisterde was ik on: wat een heerlijke band met geweldige nummers. If You Could See Me Now is een van hun nieuwste nummers!


Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together
Weer een nummer van Toylar Swift dit keer maar ik wordt best wel vrolijk van dit nummer. Daarbij is de clip ook heel gaaf gefilmd; in één shot!

With Love,
Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten