Pagina's

22 januari 2013

Before I Die...

Iedereen heeft wel eens nagedacht over dingen die je ooit in je leven nog wilt doen. Op het Internet kwam ik 'Before I Die' plaatjes tegen die je kon gebruiken om je eigen ''Bucket List'' samen te stellen. Ik heb de leukste uitgekozen en zo een klein lijstje gemaakt! Klik op 'Lees Meer' om de rest van mijn lijst te zien.


Het idee dat een paar liter bloed het verschil kan maken tussen leven of dood... Als ik geen geneeskunde ga studeren kan ik op z'n minst bloed doneren om op die manier toch iemand anders te helpen. 

In 2009 ben ik al een keer in Londen geweest en graag zou ik nog een keer gaan. Vooral in december als de hele stad in Kerstsfeer is, dat lijkt me echt geweldig om mee te maken.

Nadat ik een maand geleden, december 2012, mijn rijbewijs heb gehaald ben ik wel van plan om, ooit, een auto te kopen. Tweedehands of nieuw, dat zie ik dan wel.

Ik ben al twee keer in Parijs geweest. Een keer vooral naar Euro Disney en de Eifeltoren. De tweede keer met school waarbij ik de Notre Dame alleen van een afstand heb gezien. Verder heb ik de Notre Dame alleen gezien in de Disney film De Klokkenluider van de Notre Dame gezien...

Zwemmen met dolfijnen was al een van mijn dromen toen ik nog een kleine, hele kleine, Evy was. Dit hoeft niet per se in het buitenland te zijn. Gewoon een keer zwemmen in het Dolfinarium Harderwijk lijkt me al geweldig. 

Deze heeft geen uitleg nodig hoop ik.

Ik heb zo'n beetje alle ''oude'' Disney films op videoband maar die zijn in principe niet meer te bekijken. Ik ben daarom bezig om een keer per maand een nieuwe Disney film aan te schaffen en hopelijk zal mijn verzameling ooit alle dvd's van Disney tellen! Op dit moment heb ik The Lion King, Beauty and the Beast en Hercules. 

                    Bron foto's: weheartit.com

With Love,
Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten