Pagina's

14 januari 2013

Muziek #1



Vaak heb ik iedere maand (of week, kan ook) een paar nieuwe nummers waar ik graag naar luister. Deze kan ik dan non-stop draaien. Soms vind ik het nummer mooi en een andere keer heb ik er een goede herinnering aan. Hieronder mijn meest geluisterde nummers van de afgelopen weken.






Just Give Me A Reason - P!nk ft. Nate Ruess
Een nummer van P!nk en de zanger van Fun. wat wil je nog meer? Prachtig nummer, meer kan ik er niet van maken. 



Give Me Love - Ed Sheeran
Eerst kon ik alleen het nummer The A Team van Ed Sheeran. Maar stiekem vind ik dit nummer nog wat mooier. Het nummer begint klein maar heeft dynamische stukken erin zitten.



Let Her Go - Passenger
Ik ben gewoon verliefd geworden op dit nummer: dat mooie begin!




Scream & Shout - Will.I.Am ft. Britney Spears
Het anthem van Serious Request 2012. Iedere keer als dit nummer op de radio is dan denk ik terug aan die leuke week in december.




Hometown - Andy Burrows
Voor het eerst gehoord op 3FM. Het is een rustig nummer met erg mooie muziek. 


With Love,
Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten