Pagina's

1 januari 2013

Welcome to... 2013




2012, een mooi jaar! Ik heb mijn VWO diploma gehaald en ben geslaagd voor mijn rijbewijs! Ik was helaas uitgeloot voor Geneeskunde maar ik heb veel plezier in mijn vrijwilligerswerk op school en bij de apotheek.

In 2013 hoop ik aan een studie te kunnen beginnen. Om Geneeskunde te mogen studeren moet je héél veel geluk hebben en dan nog is de kans erg klein. Veel aanmeldingen, weinig plek. Daarom ga ik kijken of ik wel geselecteerd kan worden voor Farmacie of Psychologie. Welke van de twee? Dat moet ik nog beslissen. Ze lijken me beide erg leuk, perfecte eerste keuzes! 
Je dromen waar maken kan, maar ik houd van (iets meer) zekerheid. Ik wil niet weer stress krijgen door een strenge selectie van geneeskunde. Mocht ik om de een of andere reden niet kunnen beginnen bij Farmacie of Psychologie, dan zal ik alsnog een alternatief moeten zoeken. Dan volg ik gewoon mijn hart en ga ik iets doen wat ik interssant vind en wat me leuk lijkt!

Ik hoop dat 2013 voor iedereen een te gek jaar gaat worden! May all your dreams come true!

With Love,
Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten